Dr. Ilvija Pikturnaitė
Vadovaudami komandai, dirbdami kartu su skirtingo amžiaus darbuotojais nuolatos susiduriame su motyvacijos, komunikacijos ir konfliktų valdymo iššūkiais. Vadovavimo efektyvumo, veiksmingo komunikavimo, darbuotojų lojalumo ir motyvavimo problemų sprendimus savo mokymuose siūlo docentė dr. Ilvija Pikturnaitė.
Dr. Donatas Jonikas
Ekonomikos mokslų daktaras, rinkodaros praktikas, turintis daugiau kaip 10 metų darbo patirties. Lektorius neigia mitus, kad verslo pradžiai reikia milžiniškų investicijų. Kiek iš tiesų kainuoja verslo pradžia, kur ieškoti investicijų ir kaip verslo variklio užkūrimui pasitarnauja skaitmeninės rinkodaros įrankiai – apie visa tai dr. Donato Joniko mokymuose.
Monika Pocienė
Monika Pocienė – Kineziterapijos ir grožio terapijos katedros vedėja turi bemaž dviejų dešimčių metų darbo sveikatinimo ir sveikatingumo paslaugų srityje – medicininės reabilitacijos ir sanatorinio gydymo. Šia patirtimi lektorė dalinasi ne tik su studentais, bet ir su žinių trokštančiais gauti vyresnio amžiaus asmenimis. Jos paskaitos apie sveikatos išsaugojimą, prevencines priemones, fizinį aktyvumą ypač populiarios Trečiojo amžiaus universiteto studentų – senjorų gretose. Lektorės moto – judėjimas prasideda mintyse.
Laura Sėlenienė
Milžiniškame informacijos sraute stabtelime ties tuo, kas tikrai verta mūsų dėmesio: įdomu, jaudina, įkvėpia veikti, gal net sukrečia. Tuo pačiu domisi ir žiniasklaida. Ir mes visi tikrai turime, kuo su ja pasidalinti. Žurnalistė, komunikacijos specialistė, dėstytoja Laura Sėlenienė savo mokymuose dalinasi patarimais kaip bendrauti su žiniasklaida, kaip pažinti savo auditoriją ir kaip ją paversti savo lojaliais klientais.
Lijana Dvarionaitė
Burnos ir dantų priežiūra, atrodo, gana paprastas, lengvas ir visiems savaime suprantamas dalykas. Tačiau norint turėti, puoselėti ir išlaikyti gražią bei sveiką šypseną tenka ir nemenkai padirbėti. Kaip su meile ir malonumu rūpintis savo burnos sveikata, studentus, senjorus, moksleivius ir net mažylius paskaitose ir įvairiose edukacijose moko lektorė, burnos higienistė Lijana Dvarionaitė.
Jūratė Leonavičienė
Norint pasiekti pageidaujamų rezultatų, nepakanka vertinti klientą, siekti jo pasitenkinimo, gerinti aptarnavimą. Kad klientas jaustųsi gerai ir taptų ištikimu vartotoju, būtina išmanyti aptarnavimo kokybės valdymo problematiką ir sprendimo būdus, įvaldyti gebėjimą klausytis, pozityviai bendrauti su klientais žodžiu ir raštu. Sudėtingas klientų aptarnavimo situacijas klausytojams padeda įvaldyti lektorė Jūratė Leonavičienė.