Artimiausi mokymai

Gruodis 2019
Pi An Tr Ke Pe Še Se
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Klaipėdos valstybinės kolegijos Mokymo ir paslaugų centras – už suaugusiųjų mokymosi strategiją atsakingas aukštosios mokyklos padalinys. Centro lektorių vedamų mokymų sąraše gausu viešajam sektoriui ir verslo atstovams aktualių temų. Jas gvildena profesionalūs lektoriai, turintys gausų praktinės patirties aruodą. 1 val. mokymų kaina 100 - 140 Eur. Mokymų trukmė ir intensyvumas pritaikomas užsakovų pageidavimams. Esant poreikiui lektoriai mokymams atvyksta pas užsakovus.  Daugiau informacijos apie mokymus tel. 8630 07753, Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį..

 

 

Doc. dr. Ilvija Pikturnaitė įsitikinusi, kad nėra nepasiekiamų dalykų, tiesiog būtina sutelkti vidinius savo resursus ir tikslas bus įgyvendintas. Be darbo su studentais lektorė aktyviai įsitraukia į suaugusiųjų mokymą. Jos seminarus  renkasi valstybės tarnautojai, trečiojo amžiaus universitetai. „Viskas yra įmanoma, o neįmanomi dalykai tiesiog užtrunka ilgiau“ – įsitikinusi Ilvija Pikturnaitė.

 

Ugdantis vadovavimas sau ir kitiems. Lyderystės ugdymas

Kartais  sunku aiškiai suvokti savo tikslus, pasiekti konkrečius rezultatus. Ugdantysis vadovavimas – tai metodas, padedantis didinti žmogaus asmeninį potencialą bei efektyvumą, siekiant užsibrėžtų tikslų. Šis metodas paremtas prielaida, jog žmogus gali įgyvendinti visas svajones, pasiekti bet kokių tikslų, jei jis tuo tiki, tuo gyvena ir to nuoširdžiai trokšta. Pastiprinkite savo lyderiškumą ugdomojo vadovavimo kompetencijomis.

 

Skirtingų tipų darbuotojai: kaip juos integruoti į komandą

Jūsų organizacijose dirba skirtingi darbuotojai: vienais jų esate labiau patenkinti, o kiti – „užknisa“. Tačiau suvokus skirtingų darbuotojų tipų ypatumus, „įdarbinant“ juos tinkamose užduotyse galima suburti nepakartojamą komandą.

 

Darbuotojų įtraukimas į strateginį valdymą

Ar Jūsų organizacijos nariai žino ir suvokia Jūsų organizacijos misiją, vertybes, strateginius tikslus? Ar jie lengvai priima pokyčius? Darbuotojų įtraukimas į strateginį valdymą, prisitaikymo prie pokyčių palengvinimas motyvuoja darbuotojus, skatina jų darbo efektyvumą.

 

Grįžtamojo ryšio suteikimo darbuotojui galia

Visų lygių vadovai kasdien atlieka gausybę darbų: planuoja, organizuoja, kontroliuoja jiems atsakingų darbuotojų veiklą. Dažnai šių darbų gausybėje pritrūksta laiko suteikti savo darbuotojams grįžtamąjį ryšį. Taip yra neišnaudojamas galingas darbuotojų lojalumo kūrimo, veiklos koregavimo ir motyvavimo įrankis. Įgalinkite savo komandos narių grįžtamąjį ryšį.

 

Komandos motyvavimo metodai

Mokymai skirti ir vadovams, ir darbuotojams. Įgytos žinios ir įgūdžiai padeda geriau pažinti save ir kitus, sužadinti vidinę energiją, rasti vidinę motyvaciją ir pastebėti išorėje esančias palankias aplinkybes.

Efektyvus susirinkimų vedimas

Mokymai „Efektyvus susirinkimų vedimas“ skirti skirtingų lygių vadovams, komandų lyderiams, kuriems dažniau ar rečiau tenka vesti susirinkimus. Kaip efektyviai išnaudoti susirinkimo laiką, kaip pasiekti susitarimų su komanda, kaip didinti darbuotojų motyvaciją ir elgtis su „sunkiais“ kolegomis – temos, kurių pagrindu vedami mokymai.

 

 

"Darbas žiniasklaidoje man suteikė kūrybinio polėkio, išugdė visuomenei įdomių naujienų ir įvykių pajautą. Kaip tik to dažnai pristinga vien gerų finansinių rodiklių siekiantis verslas ar viešojo sektoriaus atstovai,  pamiršdamai, kad  kūrybiškumas ir yra vienas efektyviausių įrankių tikslui pasiekti“, – tikina Laura Sėlenienė. Lektorė penkiolika metų dirbo žiniasklaidoje, rengė reportažus TV-3 žinioms, vadovavo „Balticum“ televizijos žinių tarnybai, atstovavo naujienų portalui „15min.lt“ Klaipėdos regione.

 

Kalbėk taip, kad visi išsižiotų

Tai, ką mes kalbame, nėra taip svarbu – svarbiau tai, ką išgirsta mūsų auditorija. Svarbu, ne tai, kaip mes atrodome, o kokius mus pamena kiti. Į savo kalbą galime sudėti aibę natų, tačiau labiausiai įsimena tos, kurios suvirpina klausančiųjų širdis. Kaip įvaldyti viešojo kalbėjimo meną, kaip sužavėti auditoriją, įkvėpti klausančiuosius – viešojo kalbėjimo mokymuose.

 

Klientų ir pardavėjų tipologija: atpažink save

Žmonių charakterių skirtumai lemia ne tik santykių darną, o ir verslo sėkmę. Ar žinote, kokia yra Jūsų klientų charakterių tipologija? O kokiomis būdo savybėmis pasižymite Jūs pats? Charakterių tipologijos išmanymas gali būti Jūsų verslo raktas į sėkmę, tad pažinkite ir save, ir savo klientus.

 

Kas įdomu žiniasklaidai

Milžiniškame informacijos sraute stabtelime ties tuo, kas tikrai verta mūsų dėmesio: įdomu, jaudina, įkvėpia veikti, gal net sukrečia. Tuo pačiu domisi ir žiniasklaida. Ir mes visi tikrai turime, kuo su ja pasidalinti. Mokymuose „Kas įdomu žiniasklaidai“ kaip tik apie tai –  ką ir kaip pasakoti, ką parodyti, ką padaryti, kad atkreiptumėte žiniasklaidos dėmesį, o apie mus rašytų spauda ir interneto medijos, kalbėtų radijas, rodytų televizija.

 

Darbe su klientais neišvengiama: manipuliacijos vartotojų pojūčiais

Elkis su kitu taip, kaip jis nori, kad tu su juo elgtumeisi ir visada laimėsi palankumą: asmeniniuose santykiuose, darbe, versle. Kaip pažinti, ko nori ir kaip jaučiasi aplinkiniai – klausimas, į kurį atsakymo ieško visi, dirbantys su klientais, ir nuolat suka galvas, kaip sužadinti jiems palankius vartotojų pojūčius.

Charizma –  rekomendacija be žodžių

Nuginčyti vargu pavyktų: charizmos genas – paveldimas. Tačiau charizmatiškoms asmenybėms būdingų savybių galima nesunkiai išmokti.  O tai tampa mūsų sėkmės garantu kelyje į pripažinimą. Ir dėl to tikrai verta pasistengti.

 

Asmeninis prekės ženklas –  bilietas į sėkmę

Nuoseklus asmeninio prekės ženklo formavimas ir valdymas  – būtina sėkmingos asmenybės veiklos dedamoji. Aplinkinių susidomėjimą žymiai lengviau sužadina tie, kas geba parduoti save: idėjas, patirtį, charizmą. O patrauklus asmeninis prekės ženklas tampa efektyvia šiuolaikine vizitine kortele ar bilietu sėkmę.

Šiuolaikinės komunikacijos grimasos

Medijų inovacijos žaibišku greičiu keičia komunikacijos modelius, formuoja informacijos vartojimo įpročius ir tuo pačiu atveria kelią įvairioms grėsmėms. Kaip sparčių pokyčių amžiuje nepaklysti melagienų ir propagandos sraute, kaip medijų pagalba sukelti net socialinę epidemiją, o kokia rytdiena laukia žiniasklaidos, mokymuose „Šiuolaikinės komunikacijos grimasos“.

 

 

Norint pasiekti pageidaujamų rezultatų, nepakanka vertinti klientą, siekti jo pasitenkinimo, gerinti aptarnavimą.  Kad klientas jaustųsi gerai ir taptų ištikimu vartotoju, būtina išmanyti aptarnavimo kokybės valdymo problematiką ir sprendimo būdus, įvaldyti gebėjimą klausytis, pozityviai bendrauti su klientais žodžiu ir raštu. Sudėtingas klientų aprantavimo situacijas  klausytojams padeda įvaldyti lektorė Jūratė Leonavičienė.

 

Tarnybinis etiketas ir protokolas

Nepriklausomai nuo to, kur dirbame – aptarnavimo srityje ar valstybės tarnyboje – kasdien mums tenka bendrauti ir kontaktuoti su žmonėmis, spręsti iškilusias problemas remiantis savo moralinėmis vertybėmis ir etikos nuostatomis. Geros manieros stiprina autoritetą ir pasitikėjimą savimi, palengvina bendravimą. Tad investicija į žinias apie profesinės etikos principus darbe, elgesį dalykinio susitikimo metu (sveikinimasis, bendravimas, apranga, dovanos), gebėjimą dalykiškai bendrauti oficialių susitikimų metu, efektyvų sudėtingų situacijų valdymą, bendraujant tarpusavyje, su klientais ir dalykiniais partneriais itin vertinga, kuriant ne tik įmonės, bet ir savo asmeninį įvaizdį.

 

Svečių priėmimas ir svečiavimosi kultūra

Asmeninis žmonių bendravimas tampa vis didesne vertybe. Nors ir kokiu tikslu apsilankytų svečiai – investuotojai, klientai, verslo partneriai – jaučiame pareigą priimti juos maloniai.  O tam būtinos žinios, kaip pasirengti svečių priėmimui (kvietimai, maitinimo įstaigos, meniu parinkimas, svečių susodinimo planas, bendravimo prie stalo organizavimas, tostai, šokiai), kokie šiuolaikiniai stalo kultūros etiketo reikalavimai (serviravimas, elgesys prie stalo, įrankių kalba).

 

 

Monika Pocienė – Klaipėdos valstybinės kolegijos ir Sveikatingumo akademijos lektorė, turinti daugiau nei penkiolikos metų darbo patirties sveikatingumo paslaugų srityje. ,,Atsisakyk visų dalykų, kurie tave liūdina, ir bus nesunku tapti laimingu“ savo gyvenimo ir profesinio kelio credo įvardina Monika Pocienė.

 

Tarpasmeniniai santykiai: kaip rasti sėkmės raktą?

 ,,Elkis su kitaip taip, kaip nori, kad elgtųsi su tavimi“, – taisyklė, kuria daugelis stengiasi vadovautis. Tačiau ar tai iš tiesų yra sėkmingų santykių pagrindas? Visi esame skirtingi, turime savo nuostatas ir poreikius. Tad, ar ne geriau elgtis su kitais taip, kaip jie nori, kad su jais būtų elgiamasi. Tuomet ir asmeniniai, ir verslo santykiai bus sklandesni, džiugins ir komandinio darbo ir pačios komandos darna.

 

 

 

KVK Finansų ir apskaitos katedros lektorė Lina Striaukaitė yra akredituota konsultantė teikti konsultacijas ūkio veiklos buhalterinės apskaitos tvarkymo klausimais. Darbą aukštojo mokslo institucijoje lektorė derina su intensyvia praktike veikla.

 

Viešojo sektoriaus apskaitos ir atskaitomybės standartų taikymo praktiniai aspektai

Viešojo sektoriaus subjektų apskaitos darbuotojams skirtuose mokymuose supažindinama su dokumentų, naudojamų sąnaudų pripažinimu, sudarymo reikalavimais, analizuojami ilgalaikio ir trumpalaikio turto apskaitos tvarkymo praktiniai aspektai, finansinių ataskaitų rinkinio sudarymo principai.

 

 

„Kuo toliau į mišką – tuo daugiau medžių. Pasivaikščiokim kartu“, - tokio devizo laikosi individualias konsultacijas teikianti, seminarus bei mokymus vedanti lektorė, VšĮ „Klaipėdos Jūrininkų ligoninė“ medicinos psichologė Ina Valeckienė.

 

Efektyvūs streso mažinimo būdai: juoko ir vaizduotės gydomoji galia

Stresas yra antras iš veiksnių, susijusių su sveikatos problemomis darbe. Trumpas, pozityvus stresas padeda susikoncentruoti ties atliekama veikla, motyvuoja kovoti su iššūkiais. Tačiau užsitęsęs stresas gali sukelti depresiją, nerimą, nuovargį, nervingumą, taip pat širdies ligas. Nuo tokių pasekmių kenčia darbo našumas, kūrybingumas ir konkurencingumas. Seminaro metu susipažinsime teoriškai ir išmėginsime praktiškai dvi relaksacijos technikas: “juoko terapija” bei “vizualizacija”.

 

Emocijų ir aplinkos sąsajos: Kaip keičiasi jausmai kintant situacijai?

 Įprasta manyti, kad emocijos yra priešingybė blaiviam mąstymui, tačiau pasak paskutinių tyrimų, emocijos yra pagrindinis elementas žmogaus sprendimų priėmimo bei planavimo procesuose. Žmogus be jausmų, emocijų būtų panašus į robotą ir pasaulį suvoktų kaip palėpę kupiną nereikšmingų daiktų. Taigi, ar jausmai ir emocijos yra vienas ir tas pats darinys? Ar mes suvokiame, ką jaučiame? Ir kodėl esant skirtingoms situacijoms patiriame, išgyvename, jaučiame tokius jausmus kokius jaučiame? Šiame seminare ne tik teoriškai susipažinsite su jausmų ir emocijų skirtumais, bet ir praktiškai patirsite jų galią ir įtaką Jums.

 

Konfliktas mūsų kasdienoje: žala ir nauda

 Konfliktas – dviejų pusių (asmenų, grupių) priešiškumo būsena ir dažnai visuomenėje suvokiamas kaip „neigiamas darinys“. Tačiau tam tikrose situacijose (tokiose kur būtina konkurencija, pvz.: sporte, moksle), vidutinio sunkumo lygio konfliktas gali būti vertinamas kaip naudingas abiems pusėms, palengvinantis savitarpio supratimą, toleranciją, mokymąsi, veiksmingumą ir asmenybės augimą. Taigi šiame seminare susipažinsime su konfliktų tipais ir išskirdami teigiamus konfliktų vaidmenis aptarsime kaip spręsti konfliktus ne tik darbe, bet ir namuose.

 

Išsamesnė informacija ir registracija: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį., tel. 8630 07753.

Klientai ir partneriai